maandag 7 december 2015

4 tot 6 December

Het Sinterklaasweekend heb ik bij Ite doorgebracht. Abby had al een gast staan die 5 en 6 december de kamer zou huren, dus nu ben ik voor die tijd bij Ite in huis. Ik heb de kamer van haar dochter (die al uit huis is, maar soms langskomt). Het is zeker luxer dan die van Abby, met een airco / verwarming en een grote kledingkast (en 2 niet aangesloten Mac computers).
Een paar foto's:
Mijn bed en bureautje





De woonkamer

De keuken


De achtertuin, ook de helling de heuvel op. 

Mijn was :P
Ik kan bij Ite wassen, aangezien ze een supermoderne wasmachine en droger heeft die waterzuinig zijn. Maar op een 'gewone' dag is de droger niet nodig. Dan kan de was buiten worden opgehangen.

Ik heb dit weekend veel gewerkt. Vrijdag heb ik de laatste internetmodule van mijn proefdiertraining afgemaakt. Nu alleen nog het praktische deel van de training doen. Verder is mijn research proposal af en mijn stagebegeleiders zijn er allebei tevreden mee, dus dat zijn weer wat studiepunten in de pocket :D.
In het weekend heb ik aan mijn eigen project gewerkt. In dit geval is het nog wat saai, maar ik ga daar binnenkort nog wel meer over vertellen. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik nog veel te doen heb aan voorwerk, dus het kan nog wel een tijdje duren voor ik iets nuttigs kan zeggen erover.

Ik heb nog een paar foto's van mijn werkplek op het lab:
Dit is mijn werkplekje. Niet heel groot, maar ruim voldoende voor mijn kleine laptopje :). Door het raam is 1 van de labs te zien waar moculair werk wordt gedaan (met DNA en eiwitten).

het bureau van Chen-Chen, een Chinese PhD student die ook veel computerwerk doet.

De openbare boekenkast, de waterdispenser en het bureau van de labsecretaresse (?).
Het is lekker knus, en ik zit hier op dit moment vaak te werken, aangezien ik nog geen labwerk mag doen tot ik al mijn certificaten heb.

Het is een iets kortere blogpost deze keer, aangezien ik veel gedaan heb waar ik weinig over kan zeggen nog. Morgen (maandag) ga ik weer terug naar Abby's kamer en daar blijf ik voor de rest van mijn stage, zoals het er nu naar uitziet.

5 opmerkingen:

  1. He Dagmar, leuke foto's hoor! Geniet maar even van de luxe bij Ite! Groetjes, Vincent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dagmar! Bedankt voor je update. Goed bezig! Heel veel groeten uit 0031. Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's weer Dagmar, en we hebben meteen een leuk inkijkje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om te zien hoe je daar zit. Zo lijk je ook wel helemaal niet zo ver weg te zijn... Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer om iets van je te lezen Dagmar, volgens mij gaat het wel goed met je en ben je lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen