vrijdag 22 januari 2016

18 tot 21 Januari

Het begin van deze werkweek was wel OK.

Maandag was Martin Luther King Day. Dat is een vrije dag voor sommige mensen, niet voor iedereen. Ik had vrij, Ite nam ook een vrije dag, maar Abby moest gewoon werken (als journaliste). De scholen waren ook gesloten, dus het is niet echt consistent. Maar ik was blij met mijn vrije dag en heb dan ook veel gewerkt aan mijn projecten. 

Dinsdag ben ik met Ite meegereden naar het lab. Er was regen voorspeld in de middag, dus ik wilde het niet riskeren om te fietsen. De rest van de week gefietst. Het wordt nu weer wat warmer, en het is rond 4:15/4:30 (wanneer ik wegga van het lab op de fiets) nog snel zo'n 20 graden Celsius. Lekker warm dus, maar dat betekent wel dat ik nu sportkleding mee heb voor de terugweg, aangezien ik het nu echt wel wat warmer krijg heuvelopwaards. 

Op het lab ben ik vooral bezig met het lezen van artikelen voor mijn review (nog steeds) en met de celkweek. Mijn eerste cellijn doet het goed en is verhuist naar een grotere fles. Vandaag heb ik de andere 3 cellijnen ontdooid. Nu kijken of die het net zo goed doen. 

Hmm. Ik heb verder niet zo veel te vertellen of wat ik wil vertellen is zo veel dat ik er een hele blogpost special aan kan wijden. Misschien maar goed ook, na mijn laatste superlange blogpost ;P. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten